Når du skal finne ut av hvilke markedsføringstiltak som passer best for din virksomhet må du først og fremst tenke over hvilken målgruppe du ønsker å nå, hva du kan tilby, hvilket budsjett du har til rådighet og ikke minst hva du ønsker å oppnå. Markedsføringstiltak som passer godt for en annen virksomhet, er nødvendigvis ikke det som passer best for deg.

I 2017 vant Tise «Årets Markedsfører 2017» og slo ut andre store finalister som blant annet Little Big Sister, som er PR-byrået til artistduoen Karpe. Det som er så spesielt med Tise er at de ikke benytter seg av et PR-byrå, men gjør alt av markedsføring og promotering på egen hånd. 




Et av de gode markedsføringstiltakene Tise har gjort er å samarbeide med influencere. Det har så klart betydd mye for Tise at Jenny Skavlan gikk inn på eiersiden og valgte å bli et ansikt utad for Tise, da hun har stor innflytelse på de yngre og er vel omtalt som «dronningen» av gjenbruk og sy-om. 

Det at Tise har valgt å samarbeide med influencere som blant annet Jenny Skavlan og Tone Damli er vært en suksess for virksomheten og har vært med på at Tise i dag snart har én million brukere!

Kilder:
https://www.crevita.no/markedsforingstiltak/
https://kampanje.com/markedsforing/2018/03/tise-er-arets-markedsforer-2017/